Atentie mare ! La semne si minuni !

Cercetati , dupa roadele lor ii veti cunoaste… asta ”ca sa ca să nu fim înşelaţi şi purtaţi de orice vânt” (cf. Ef. 4, 14)

Apostatii vor ca lumea sa vina la ei… vor apela la tot felul de miciuni…n-au scrupule !!!!…

Ei stiu ca oamenii  iubesc mai mult minunile… decat Cuvantul lui Dumnezeu… Nu vor vedea inselarea… Vine apostatul , se pozeaza cu asazisa minune … Mesajul subliminal e urmatorul :

Stati linistiti, vedeti nu suntem apostati …Duhul Sfant lucreaza si prin icoane , cruci catolice… Dumnezeu nu are nicio problema cu ei… Suntem frati, si ne imprumutam de acum incolo si obiceiurile, traditiile …Le unim… Dumnezeu lucreaza prin noi- Veniti la noi !

inselaciune apostati

Un pic de mediatizare, si ceilalti vor da navala la biserica…  Se arunca nada si ceilalti ”o prind din zbor”… Oamenii nu sunt obisnuiti sa cerceteze inainte sa posteze o stire… Lucrand astfel fara voia lor pentru ei…

Înaltpreasfințitul Părinte Dionisie, Mitropolitul Corintului, a fost prezent la biserica „Sf. Nicolae” din satul Asprokampos, regiunea Corint pentru a observa îndeaproape crucea din altar pe care chipul Mântuitorului plângea de câteva zile” – se scrie in blogosfera…

Zice Domnul :

Feriţi-vă de proorocii mincinoşi, care vin la voi în haine de oi, iar pe dinăuntru sunt lupi răpitori.

  1. După roadele lor îi veţi cunoaşte. Au doară culeg oamenii struguri din spini sau smochine din mărăcini?

  2. Aşa că orice pom bun face roade bune, iar pomul rău face roade rele.

  3. Nu poate pom bun să facă roade rele, nici pom rău să facă roade bune.

  4. Iar orice pom care nu face roadă bună se taie şi se aruncă în foc.

  5. De aceea, după roadele lor îi veţi cunoaşte.

  6. Nu oricine Îmi zice: Doamne, Doamne, va intra în împărăţia cerurilor, ci cel ce face voia Tatălui Meu Celui din ceruri.

  7. Mulţi Îmi vor zice în ziua aceea: Doamne, Doamne, au nu în numele Tău am proorocit şi nu în numele Tău am scos demoni şi nu în numele Tău minuni multe am făcut?

  8. Şi atunci voi mărturisi lor: Niciodată nu v-am cunoscut pe voi. Depărtaţi-vă de la Mine cei ce lucraţi fărădelegea. Matei (7, 15-23)

Iata … Roada.. de care vorbea Domnul …care le demonteaza minunea…

cruce catolica

Crucea aceasta este una catolica… are doar 3 cuie…picior peste picior…Nu lucreaza Duhul Sfant cu tatal minciunii !!! Este eretica !!!Nu are partasie Duhul Sfant cu intunericul !!! E cuvantul Domnului !!! Nu poate fi tagaduit…

 “Caci ce insotire are dreptatea cu faradelegea? Sau ce partasie are lumina cu intunericul? Si ce invoire este intre Hristos si Veliar? Sau ce are laolalta un credincios cu un necredincios? Sau ce intelegere este intre templul lui Dumnezeu si idoli?” (II Corinteni 6, 14-16)

Apostati vor sa arate lumii ortodoxe ca si prin fratii lor catolici lucreaza Duhul Sfant… Vor incepe o lucrare de spalare pe creiere…de indobitocire a populatiei cu neadevaruri.

Dealtfel, Dumnezeu ne-a atentionat ! Ne-a vorbit de prooroci mincinosi, de faptul ca se vor face minuni false…Cine are urechi – aude..si ochi – poate vedea lucrurile acestea… Numai ascultare de Sfanta Scriptura sa avem !!!!  

De aceea dumnezeiasca Scriptură, fraţilor, strigă în sus şi în jos că mulţi înşelători au ieşit în lume.

De aceea şi Stăpânul a adăugat: „Iată, v-am spus mai dinainte. Şi trebuie ca noi să înţelegem sensul fiecărui cuvânt. Iată v-am spus mai dinainte, adică de acum nu mai aveţi scuză.

Iată, v-am spus mai dinainte. Dacă ei vor înşela pe careva din voi, [acela] va fi fără iertare.

Iată, v-am spus mai dinainte. Nimeni nu are scuză binecuvântată. Iată, v-am spus mai dinainte toate. Vedeţi să nu fiţi amăgiţi. Vedeţi să nu primiţi un alt hristos mincinos în locul Meu, al celui adevărat.

„Căci mulţi vor veni în numele Meu, zicând: Eu sunt Hristos, şi pe mulţi vor amăgi” şi [vor zice]: „Vremea e aproape”. Aşadar, nu mergeţi după ei.

Luaţi aminte cât cuvânt este în Sfintele Scripturi despre unele ca acestea. De aceea, adesea v-am pomenit de lipsiţii de Dumnezeu eretici şi vă rog şi acum, să nu le faceţi vreun pogorămănt în vreun lucru, nici în mâncăruri, sau în băutură, sau în prietenie, sau prin legături cu ei, sau prin dragoste, sau prin împăciuire. Căci cel înşelat în acestea şi care face pogorământ faţă de ei se face pe sine străin de Biserica sobornicească. Iar ucenicul cel adevărat şi lipsit de vicleşug al lui Dumnezeu strigă cu îndrăznire: „Dacă cineva vă binevesteşte altceva decât aţi primit, să fie anatema” (Gal. 1, 9). Şi psălmuieşte cele ale lui David: „Doamne, nu pe cei ce te urăsc am urât şi asupra vrăjmaşilor Tăi m-am topit? Cu ură desăvârşită i-am urât pe ei” (Ps. 138, 21-22). Înfricoşaţi-vă şi tremuraţi, cei care faceţi agape cu ei şi îndreptaţi-vă, ca să nu pieriţi prin necredinţa lor. Se potriveşte şi aici: „Iată v-am spus mai dinainte”. – (Sf Ioan Gura de Aur in ultima sa omilie, rostita pe cand avea sa iasa din trup.)

Aici e un video cu asazisa minune :

Atentie mare !!!! Nu va lasati pacaliti de apostati !

Cititi si :

https://dreaptacredintadupasinodultalharesc.wordpress.com/2017/04/16/sf-ioan-gura-de-aur-le-vorbeste-amatorilor-de-minuni-si-dracii-fac-minuni-de-se-va-ridica-in-mijlocul-tau-prooroc-sau-vazator-de-vise-si-va-face-inaintea-ta-semn-si-minune-si-se-va-imp/

https://dreaptacredintadupasinodultalharesc.wordpress.com/category/inselari/

 

 

 

 

